7 Temmuz 2014 Pazartesi

Üst Üste Kötü Şeyler...

Gönderen Unknown zaman: 05:05
Merhaba eğer kalmışsa sevgili okuyucularım ! Çok uzun zaman oldu girmeyeli. Hatta o kadar oldu ki 'benim blogum mu var aq' diyecek konuma geldim. Zaten şu sıralar pek bir kötüyüm. Nedeni üst üste gelen kötü haberler. Maalesef Güneşi Beklerken dizisi final yapıyor. Birde Demi konseri var ama tabii ki ben gidemiyorum. Of of !

Öncelikle şuan pazar. Ve az sonra Güneşi Beklerken dizisinin sondan üçüncü bölümü yayınlanacak. Abi ZeyKer nasıl biter ? Şaka gibi. Reytinglerin düşmesinin sebebi tek biz değiliz herhalde. Saçma salak bölüm olunca izlemek gelmiyor içimizden. Ama bu zamana kadar hep televizyondan kendim izlemesem de açık tutturdum televizyonu. Yani aile gibiyiz biz. O dizinin sonunda yazan 'GB ailesine teşekkürler :)' var ya o bizim için işte. İlk önce bir götist olarak demek istediğim ufak şeyler var. HANKER her zaman var abi. Nasıl ayırırsınız ? Farklı dünyaların insanı gibi şimdi farklı projelerin yıldızı mı olacaklar ? Güzelim ikiliyi harcadığınız için buradan Allah sizi bildiği gibi yapsın. 
Ha birde Demi Lovato konseri var. Herkes mutlu neşeli falan. Abi en fazla 3 aydır Demi'yi tanıyıp konsere giden kişiler var. Bu mu adalet şimdi ? Sikmişim adaletini. Eyvallah Lovatic isen güle güle kardeşim. Hatta bana da bir fotoğraf imzalat yani. Zaten bu durumdan dolayı biriyle kavga ettim sinirlerim tepeme çıktı. Sen benim hayranlığımı nasıl eleştirirsin cici oğlan ? Neyse Demi gör beni buradan falan diyorum. (hayaller tavanda)

Son olarak diyeceklerim şöyle; ne olursa olsun mutlu olun. Sonsuza kadar ağlayarak üzülerek hayat mı gider lan ? Arkadaşın mı yok ? Boşver. Sanal arkadaşlar bul. Kendin hoşlandığın şeyleri yap. Başkaları için değil kendin için yaşıyorsun bu dünyada. Ve mutlaka bir kap su koy kapının önüne. Hayvanları önemse.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review