21 Ağustos 2014 Perşembe

Hadi İnşallah !

Gönderen Unknown zaman: 12:30
Eee Nasılsın -bunu okuyan varsa hala eğer- değerli kişicikler? En son yazdığımda okul denen illetten kurtulduğuma üç yüz beş yüz sevinirken şimdi açılacak diye yeri göğü inletiyorum. Sen nasıl açılırsın ya? Açılmaman gerek senin. Hayır bu yaz tatili değil bildiğin pazar akşam üstü gibiydi. Haa aslında daha var ama şu lanet dershaneden böyleyim ben. Ben ki tüm konuları unutmuş ben ki görsem bir formül dondurma diye yiyeceğim sen bana ne sınavından bahsediyorsun güzel kardeşim ? 

Bugün sabah kötü haberle sarsıldım. Sevgili öğrencimiz 27 Ağustos tarihinde yapılacak olan sınavımıza gelmeniz zorunludur. Sen bana ne dedin böyle cici kurum? Hayır birde sevgili demişsin. Neden bana bu sevgi sözcüğünü sarf ediyorsun ? Biz sevgili değiliz bir şey değiliz onu bırak annem bile sevgili kızım demezken neyin sevgisi bu ? İnsan konu gösterir bari vicdansız. Ben taaaa kaç zaman önce işlediğimiz dersleri neremden öğrenmemi bekliyorsun. Sen şuan resmen tatilime sıçtın ? Ben daha bir sürü maviş kesip onları arkadaşlarıma anlatıp hava atacaktım. Al al al senin olsun.
Neyse olan oldu bir kere tüm hayatın beni angry birds'e çevirmek istediğini saymazsak çok iyi olmayı planlıyorum. Görende çok iyi bir tatil geçirdiğimi sanar ama olsun mutluydum. Yabancı dizilerimle zamansız dondurma yememle iyiydim. Ha bu arada blogumu günlük haline çevirsem mi diye düşündüm. Aslında az önce oha benim blogum vardı dimi diyerek hatırlasam da ani kararla bunu düşündüm. Siz ne dersiniz ? Bence iyi fikir. Ekşınlı bir hayatım olmasa da buradan sövüp sayabileceğim çok kişi var.
Bugünlük de bu kadar. Bu sene sınav var zor bir sene. Ama zor kolaydır imkansız bizi biraz uğraştırır. Görüşmek üzere. 

1 yorum:

Satürnlu Okuyucu dedi ki...

bence yazmaya devam etmelisin

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review