17 Nisan 2014 Perşembe

Dışarıdan Psikopat Olmak.

Gönderen Unknown zaman: 07:25
Selam yazımı okuyan güzel insan ! Bir kaç gündür yazamadım maalesef. Sınav denilen lanet küfür gibi karaktersiz şeylere odaklanmalıydım. Yani en azından ailem böyle söylüyor. Her yazılıdan ''oh be sonunda bundan da kurtulduk !'' dememde cabası. Öyle böyle derken günler geçip gidiyor. İnsanlar değişiyor. Zorunlu ya da kendi isteği ile. Böyle deyince aklıma saçma sapan şeyler geliyor nedense. Harbi psikopat biri olmam duygularımın ya da düşüncelerim olmayacağı anlamına gelmeyeceğini şurada bir konuşalım. Psikopat olabilirim ama asla beyinsiz ego balonu ve vicdansız olmam yani. Bu konuya nereden geldiğimi merak ediyorsanız buyurun başlayalım.

Herkesin gittiği gibi bende dershane denilen yere gidiyorum. Okuldan daha çok dershanemi sevmem beni daha da ilginç yapar mı bilemem. Şuan bunu konuşsam destan çıkar bu yüzden kalsın burada. İşte bir çocuk var dershanede. Sakın bu yazının devamında çok aşık olduğumu falan itiraf edeceğimi zannetmeyin. HAHAHA. Neyse bu geldi dedi ki ''Benim bir arkadaşım var. Ama adını vermeyeyim yoksa döversiniz (ağzına sıçarım canım -.-) o dedi ki Bayan Yalnız psikopat (yanımda da yakın bir konuştuğum arkadaşım vardı adı Lolly olsun) Lolly'e de iyi kız dedi ve ikinizden birini seviyormuş'' deyiverdi. Bakın sonuç olarak artık yakında TSE damgalı psikopat olabilirim. Neyse biz hangi çocuk olduğunu öğrendik. Bir de seviyormuş. Kesin ben dışında herkes olabilir. Zaten kıskandığımdan değil çünkü çocuk gıcık biri biliyorum. 

Ah şu aşk gibi saçma bir şey daha görmedim demem çünkü okulunda saçma yanları var. Dışarıdan aşırı psikopat görünüyor olabilirim. Ama ben psikopat değilim ! Ya da psikopatım ! Ben böyleyim. Kabul et ve geç yani. Yani iyi kız ayakları mı yapayım dışarıdan iyi gözükmek için ? Ya da böyle çiçekli böcekli kıyafet giyeyim. Bir de makyaj yapayım. Çünkü makyajsız göz kalemi çekmeyen kız değildir. Fakat makyaj yaparsan kaşar, çiçekli kıyafet giyersen muhallebi çocuğu, erkekler ile arkadaşlık kurarsan kesin veriyordur gibi bir algı varken mükemmel olmak zor kardeşim. Zaten mükemmel olmak isteyen de yok ! Burada da yazımın sonuna gelmiş bulunmaktasınız. Belki çok sıkıldın bunaldın. O zaman sende müzik dinle ! :) (Süngerbob ne kadar mutlusun be kardeşim !) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review