4 Haziran 2014 Çarşamba

Ben Kimim ?

Gönderen Unknown zaman: 05:02
Ben atara atar gidere gider şeklimiz yeter. Tamam iğrençti normale dönüyorum. Ben anormal derecede saçmalıklar yapan ama sevimli olmayı deneyen biriyim. Yabancı dizi izleme merakına tutulmuş pek çok dizi izleyen My Mad Fat Diary dizisinin yeni bölümlerini sabırsızca  bekleyemeyen kişiyim. Ayrıca bunun yanında kendini bir şey zanneden ya da benim deyimimle hiçbir şeyiz insanlardan nefret ederim. Kısaca şu popüler denilenlerden. Bunun dışında okulumdaki öğretmenlere özellikle el sanatları ile ilgili derslerden olan öğretmenlere çok fazla söven biriyim. Yaz tatilimin en büyük eğlencesi bir kut dondurma ve bilgisayar olan kişiden ne beklenir ki ? Diğer insanlardan farklı olarak 6 duyu organı olan ve bu organın telefon olduğunu söyleyen kişi ben oluyorum arkadaşlar. Yakında yabancı dizilerden farklı olarak kore dizilerine de başlayacağım hadi bakalım. :) Ve çok fazla güneşi beklerken hayranıyım. Kerem Bursin ve Hande Doğandemir bir numara ! 
 

 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review