9 Haziran 2014 Pazartesi

Doğum Gününü Normal Bir Gün.

Gönderen Unknown zaman: 03:00
Merhaba benim gibi anormal okuyucularım ! Bu sıcakta salak gibi okula gidip geri döndüm. Ve bugünün en önemlisi benim doğum günüm olması ! O yüzden şu günlerde herkese ''Shut up bitches it's my birthday'' deme alışkanlığım oldu :D !

(Temsili annem ve ben )


Öncelikle ben hiçbir zaman hayallerimdeki doğum gününü yaşamadım. Yani ne bileyim biraz mutluluk sevinç çığlıkları falan. Bunların hepsi filmlerde oluyor. Sizce evimde şuan beni  (ya da doğum günümü) umursayan biri olsa bilgisayar ile evlenme düşüncelerim olur muydu ? Tabii ki hayır ! Arkadaşlarıma bugün ayın kaç olduğunu söylemesem seneye kutlayacaklar da neyse. Ama bilgisayarım insaniyetli ve samimi bir karaktere sahip. Bu nedenle google hemen değişmiş. Kekler pastalar oluvermiş. Buradan google sana da teşekkür ediyorum. Bir sen hatırladın adamsın kardeşim.
Şimdi ise annem bana acıdı ve markete pasta kalıbı almaya gitti. Acınmanın dibini yaşıyorum neredeyse. Bari pasta olmadı doğum günün kutlu olsun diyeydiniz ya gerizellalar. Yani kısaca doğum günlerinde tek boynuzlu at beklemeyin. Çünkü sadece normal bir gün hiçbir halt olmuyor. Özelleştirmenin anlamı yok. Yine de içimde kalmasın ama. It's my birthday bitches diyorum ve gidiyorum ! Görüşmek üzere ! 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review