6 Haziran 2014 Cuma

Boş Dersler Boş Beyinler...

Gönderen Unknown zaman: 06:25
Merhaba Tatlı Okuyucularım ! Günler adeta su gibi akıp geçiyor. Oturup düşünmeye hiç zaman kalmıyor doğrusu. Hatta haftaya bugün okulların kapanacağı gerçeği bana hala rüya gibi gelse de bu gerçekten gerçek. Yani koskoca o aralık ayları, ocak ayları çabucak geçmişti. Sanırım sınavdan sınava koştururken zaman baya hızlı akıyormuş ne dersiniz ?




Evet bu gerçek haftanın başlarında aklıma geldi. Harbi harbi ''Olum okul kapanıyo yehuu'' denen zamandı bu. Tabii okulda hala birkaç dersimizde konu işlesek de diğer derslerin çoğu bomboş geçiyor. Ve bilinen şey üzerine ben popüler olan gruptan olmadığım ve o grubu sevmediğim için yapacak hiçbir şeyimiz olmuyor. Tüm derslerde oturduğumuz gerçeği yüzüme şak diye çarpıveriyor. 




Bugün yine her zaman olduğu gibi ders boştu. Sınıfta da bilgisayar vardı. Kısaca hain planımdan sonra bilgisayarı açtık. Ama sınıfımızda her sınıfta olduğu gibi bir boş boğazlı çok bilmiş geri zekalı olan arkadaşımız bilgisayarı paylaşmamız gerektiğini söyledi. ''Nah paylaşırım seninle bilgisayarı !'' derken sonuç olarak bilgisayarı paylaştık. Açtıkları kendilerince müzik dedikleri o şeyler ile kesinlikle müzik zevkimizin içine ettiğin için teşekkür etmiyorum arkadaşım. Umarım arsız bela dinlemek zorunda kalırsın diyorum sana buradan. Ha hem bilgisayarı paylaştık hem de sen benim sevdiğim ünlüye keş dersin ? Bir defolup gidemediler kısaca.''Keşke derslerinin iyi olduğu kadar beynin de çalışsaydı'' diyor. 




Kısaca sınıfınızda ya da çevrenizde böyle gereksiz insan ırkları varsa onları takmayın. Yüz verince tepenize çıkıyorlar. İnsanlık yapmak onlara yaramıyor yani. Neyse bende çok acıktım yemek yiyeyim ! Konumuz bu değil ki... Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere ! xoxo 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review