13 Haziran 2014 Cuma

3 Kardeş..

Gönderen Unknown zaman: 09:46
Evet karneleri aldık sonunda. Bende yeni dershanemin hızlandırmasından ve arkadaşlarımdan ayrıldıktan sonra buradayım. İlk olarak aşk,para,başarı ve daha fazlası ne ifade eder ki bizim için ? Ama öyle bir şey var ki tanımlayamazsın sadece gösterirsin. İşte bunlar benim kardeşim diye.

 Böyle ayrı kaldığında eksik hissedersin. Birlikteyken bazen saatlerce gülersin onlarla. Bazen de o kadar sinir olursun ki onlara ama kıyamazsın. Yokluğunda belli olur ya her şey. Bu da öyle. Koskoca 3 ay tatil var gez toz dinlen hepsi için zaman var. Fakat tatilde kardeşin yanında olmadığında ''Şuan acaba o olsaydı ne yapardı ? Kesin bu espriye o da çok güler. Keşke burada olsalar.'' dersin. Ha aklıma gelir böyle bütün sene yaptıklarımız. Ben bunları yaşarken tatilde bu monotonluktan kurtulmak için çabalıyorum. Ama bilmiyorum ki bu monotonluk benim. Ben onları her gün sabah 6.00 da kalkıp okula geldiğimde sırada otururken bulmayı seviyorum. Derste sessizce fısıldaşmalarımızı, iğrenç esprilerimizi çok ama çok özleyeceğim.


Hep kızıyordum. ''Yeter artık bırakın şu oğlanları konuşmayı'' diye. Anladım ki ben sizinle konuşmayı seviyorum. Ondan bundan yada şundan. Onlardan 3 ay bile olsa ayrılmak zor gelirken sonsuza kadar ayrılmayız ki biz. Ayrılamayız. En azından ben ayrılamam. Yani bütünlük oluşturduk biz. O neredeyse ben oradayım. Ben neredeysem o orada. Bir seneyi daha sizinle keyifli eğlenceli geçirdiğim ve daima sizinle sırıtmamı sağladığınız için teşekkür ediyorum. Kendimden daha çok sizi ikinizi seviyorum. Muhtemelen bundan ruhunuz bile duymayacak ama siz bilin ki küçücük bir yerde koskoca bir kardeşlik var. Asla unutmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review