23 Haziran 2014 Pazartesi

Ödevsiz Dünya !

Gönderen Unknown zaman: 02:27
Merhaba uzun zamandır unutulan blogum ve okuyucular ! Harbiden de  uzun zaman oldu. Görende beni her gün gezip tozan yerinde durmayan biri sanacak. Halbuki tüm gün evdeyim doğrusu. En büyük aktivitem odamdan mutfağa gitmek oluyor. Ama neyse hayattayım hayattayız.


Tatil gelmeden önce bir tatil gelsin neler yapacağım diye hayal kurarken tatilde ise hiçbir şey yapmamakla meşgulüz çoğumuz. Orada burada sosyal paylaşım sitelerinde fingirderken şunu fark ettim ki hala aşk acısı çekenler var. Abi yaz geldi. Tamam bir şey yapmıyorsanız niye ikide bir depresyona bağlıyorsunuz anlamadım ki. Bana göre yazın yapılacak en iyi şey yabancı dizi izlemek. Bir kutu dondurma cips falan filanla. Hayat bize güzel ! Sınav yok sıkıcı dersler yok ödev yok ! Ama siz hala yazı değerlendirmemek istiyorsanız onu keyfiniz bilir.
Yani bende yalnızım. Hiç sevgilim yok arkadaşım bile yok. Yaşadığım şehirden bambaşka yerdeyim. Günü saçma saçma hareketlerle ve bilgisayarda geçiriyorum bakmayın siz bana. Ama yani mutlu olun. Bilgisayar oynamaktan dizi izlemekten ve müzik dinlemekten mutlu olun ! Sizin yazınız olum bu ! Tamam gerçekçi olmak gerekirse çok sıkıcı bir yaz geçiyoruz ama ne yapalım yani ödev yok en azından ! ÖDEVSİZ BİR YAZ DÜNYA !

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review