14 Nisan 2014 Pazartesi

Biz Daha Ölmedik.

Gönderen Unknown zaman: 04:54
Selam normalleşmiş anormal insanlar ! Ben geldim. Bayan Yalnız. Dün yazdığım ilk yazımın ardından hemen bunu yazıyorum. Neyse bugün boktan okuluma her zaman ki gibi gittim. Aslında bugün fena değildi de taaaa kii aşırı derecede mükemmelliyetçi gıcık -sinirimi tavana çıkartan- kadının ödevimi beğenmemesine kadar. Ödevi sanki çok güzel. Sosyal proje ödevim sizce ne ? Tahmin edin. RÖPORTAJ. Evet hem de konular ile alakası yok. Ama ben yine de adam gibi ödevimi yaptım. Kendisi gibi mükemmel olamadığım için beğenmemiş ödevimi. Karalamış resmen. Umarım elime düşer bir gün. (Bu bölümde etmediğim küfür beddua kalmadı.) Neyse ki annem ve babam kadının çok mükemmellik isteyen biri olduğunu biliyorlar da kızmadılar. Konuyu yine saptırdım ama olsun artık. Esas konumuza gelelim. 
Şöyle bir etrafınıza bakın. Hepsi birbirinden gereksiz anlayışlar içindeki insanlara. Hepsi boya kutusunun içine düşmüş annesinin karnından popüler doğmuş sanki ! Peh ! Sınıfınız en popüleri en az 20 erkekle çıkmıştır. Hadi diyelim 10 olsun sana. 20 Abartı oldu biraz. Eteklerini sanki giymemiş olan kızlar -bu ifadeyi kullanmak istemiyorum ama- abaza okul arkadaşlarımız. Ellerinde olsa okula düğün topuzu ile gelip porselen makyaj yaptıracaklar. Bu yazıyı yazmamın en büyük sebeplerinden biri sevdiğim popüler bir arkadaşımın sigara içtiğini öğrenmem oldu. Tamam belki şuan bana muhallebi kezo gibi lakaplar takmış olabilirsiniz -ki çok ta umurumda- ama gerçekten öğrendiğimde şok olmuştum. Bakınca etrafıma kitaplardaki ve dizilerdeki tüm kötü karakterler toplanmış bir yerde ve ben tek kalmışım. Gerçi hep tek oluyorum ama neyse konumuz o değil. Bende küfür ediyorum bazen ama sonuç olarak boya kutusuna batıp içki ve sigara içmiyorum. Sanırım bu yüzden de yalnızım tekim ve sapım arkadaşlar. 


Bu yazdıklarım gerçeklerdi bence. En azından benim fikirlerim bunlar. Böyle bir çevrede yaşamak gerçekten çok sıkıcı. Umarım beni anlıyorsunuzdur. Dalga geçenler falan var hep çevremizde. Bana göre çıkarmamız gereken sonuç aynen şu. Siz asla ama asla etrafınızdaki kişilerin etkisi altında kalıp onlar gibi olmaya çalışmayın. Böyle de sizi sevenler vardır. Hiç kimse yoksa ben severim sizi. Haa şunu da unutmadan söyleyeceğim. ''Ben sigara içmeyen ve alkol kullanmayan, partilere gitmeyen ve ilgi çekmek için bir yerlerini yırtmayan bir kızım. Evet. BİZ DAHA ÖLMEDİK.'' 
Bu anlam yüklü mesajımı okuduğunuz için teşekkürler :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review