13 Nisan 2014 Pazar

Ön Yargısı Boyunu Aşanlar...

Gönderen Unknown zaman: 08:54

Yazı yazmanın en güzel taraflarından biri de yazarken hissetmenizdir. Düşünceler duyguların oluverir bir anda. Bende pek çok yerde yazmaya çalıştım. Fakat bir halt beceremedim. Benim güzel yazamamam değil sorun sadece kendimi ifade edecek yer yok. Ah ön yargısı yer çekimine meydan okuyanlar ! Sahi her yerde var sanırım bunlar. Onları gördükçe kendimi fabrika hatası gibi hissediyorum. Adım üstümde canım zaten benim ! ''Bayan Yalnız'' bu ismi seçmemi tabii ki sebebi var. Öylesine koymadık yani. Onun nedenini daha sonra açıklarız bir ara.
O değilde yine sosyal paylaşım sitesinde takılıyordum. -Takılmadığımız  gün mü var sanki- One Direction ile ilgili bir kız eşyalarını yollamış sayfaya. Admin de paylaşmış. Fakat benim bu öküz, beyinsiz varlık olarak adlandırdığım kişi ''KEZBANOS'' diye bir ifade kullanmış. Hani saygısız gözükmesem kezbanos bir yerine girsin diyecektim ama vazgeçtim. Tabii ota boka karıştığımdan dolayı hemen cevabı yapıştırdım. Sonra bu varlık size ne saygı göstermek zorunda mıyım dedi.

Öz güven tavanlarda atmosferi aşıyor mübarek. Bir bakayım şunun profiline dedim. O kadar laf ettik birbirimize. Düşmanı tanımak gerek sonuçta. Çocuk ''Popi'' olma yolunda. İşte bütün kızlar ''Oha Forr <3'' falan gibi şeyler yazmış. Buradan geliyormuş meğer o kadar ego. Neyse cevap yazmış mı diye bakayım dedim. Kızın biri gelmiş. (çocuğun adı limon olsun) ''Limona bulaşmayın lan Bayan Yalnız (ismimi vermedim) adam gibi dur sikerler sizi'' demiş. Ben buradan bir saydırırsam görür sikmeyi falan da. Cevap yazmadım. Niye çocuk arka falan toplama merakına girmiş bende sayfayı kapattım. İşte benim gibi düşünenler falan yanıtlamışlar filan. Adam akıllı konuşuyoruz değil mi ? Ne küfür ediyorsun dimi ? Tamam bende ediyorum neyse o ayrı bir konu. Bu yazıdan şu sonucu çıkarmanızı istiyorum. Ön yargılı egosu boyunu aşan birini mi gördünüz ? Sayın sövün. Olay bu. Hadi Eyvallah ! :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review