20 Nisan 2014 Pazar

Herkes Aynı Bu Hayatta !

Gönderen Unknown zaman: 01:39
Uzun zaman oldu yazmayalı. Aslında pek uzun olmadı ama yine de uzun sayılır. Yazmadığım süreçte hiç bir aksiyon olmaması sadece fen ve teknoloji dersinden 100 notu almam en büyük aksiyondu galiba. Oysa ki okulumuza şeref veren popüler adı verilen kişilerin öyle mi ? Erkekten erkeğe kızdan kıza kavgadan kavgaya koşan onlar ! Hayatlarını yaşıyorlar da diyebiliriz. O zaman gelin konuyu detaylıca konuşalım. 

Dün akşam 00.44 sularıydı. Bayan Yalnız her zaman ki gibi bilgisayarda ona buna şuna bakıyordu. Bu çok Sherlock Holmes oldu. Neyse dolaşıyordum. Bir şöyle popüler olanlara bakıyım dedim. Keşke bakmasaydım. Hepsi retrica ve cam wow hastası göz kalemsiz fotoğrafı olmayan insanlar gördüm. Ana sınıfından (ona da bir isim takalım Molly olsun) Zürafa Molly denilen kız şimdi Nirvana Pink Floyd Ramones 5 Seconds Of Summer dinleyen rock tumblr girl oluvermiş. Zaman insanı nasıl değiştirir adlı konunun özeti olmuş kısaca. Aslında 5 Seconds of Summer bende dinliyorum da sorun şu ki ben göz kalemi retrica ve cam wow olsa da güzel olamıyorum. Efekt ile de sivilceliyim ben. Kaşlarım yine yamuk yani.
Baya bir süre baktıktan sonra başka kişilere de bakmaya başladım. Hepsinin aynı müziği dinlemesi ve aynı şeyleri yapması rastlantı mı sizce ? Herkes aşk acısı çekiyor Nirvana mutlaka dinliyor yani. ''Bende karar verdim. Acaba yazın biraz değişsem ne olur ?''diye düşünmedim değil. Belki de değişirim ha ? Benim değişse değişse dış görünüşüm değişir. Ruhum hala aynı kalır ki. Zaten ruhun değişirse kendin olamazsın. Herkesin etkisinde kalırsın. Oysa ki ben öyle bir değişimden bahsetmiyorum. Mesela söyleyemediklerimi söylemek anlamında. Ama derslerimi asla aksatmam ! Bu kural değiştirilemez değiştirilmesi teklif dahi edilemez. 
Yine de güzel haberlerim var tabii. Örneğin babam tüm kitap harcamalarımı ödeyecekmiş. Yani şöyle '' Sen iste her kitabı alırım ben sana'' dedi. Çok iyi bir babam olduğunu söylemiş miydim ? Allah'ım ne güzel bir ailem var ya ! Şuan okuduğum ''Pabucumun Ajanı'' kitap çok güzel tavsiye ederim. Fakat bitmesine az kaldı. Yeni kitap olarak ''Tatlı Bela'' isimli kitabı almayı planlıyorum. Dediklerimden sonuç olarak şunları çıkartalım. Değişmek mi istiyorsunuz ? Değişmekten korkmayın ! Ama asla ve asla kendi kimliğinizi kaybetmeyin.(Her iki anlamda da çünkü kimlik kaybolunca polis falan uğraşılıyor zor oluyor) Kimsenin etkisinde kalmayın düşüncelerinizi söyleyin ! Bir de yarın ki matematik sınavım için  Bayan Yalnız'a bol şans dileyin ! Kapanışı 5 SOS ile yapıyorum ! xxx 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review