25 Nisan 2014 Cuma

Okul okul ve yine okul.

Gönderen Unknown zaman: 08:14
Bunu okuyan kişi merhaba ! Bugün olanları şöyle özet geçmek istiyorum. Şöyle ki bugün şu güzel art arda gelen tatillerin arasına okulun girmemesi için bugün okula gitmedim. Yaşasın ! Ama sonradan keşke gitseydim dedim. Çünkü annem evdeki tüm yorganları çıkarttırdı. Ah! Neyse bu sefer çokta bir şey olmadı. Wattpad adlı site bir hikaye yazmaya başladım. Falan filan. 

Okul. Okulun hayatımız için ne kadar önemli olduğunu anlayabilsem de sizce de okullar çok iğrenç değil mi ? Tamam Amerikan özentisi olmak istemiyorum ama bizim okulu -şahsen- bok götürüyor. Kolejler mis gibi tertemiz son teknoloji olabilir ama biz de maalesef para sıçmıyoruz. Bu nedenle devlet okuluna gidiyorum. Ve evet okulumuz çok pis. İnternet sitesine bakıyorum. Pırıl pırıl sınıflar, düzenli panolar, mutlu çocuklar... Photoshop bile bizim okulu düzeltemez iken fotoğrafta böyle bir okulun olması enteresan.

Okul formalarımız zaten tam anlamıyla problemli bir yaratık. Allah aşkına moda diye bir şey var. Onu bilmiyorsan göz zevki denen bir şey daha var. Ama siz galiba bilmiyorsunuz sayın okul aile birliği. En azından ayrımcılık yokta kızlar aynı yani. Onu bunu geçtim. Ya 6. sınıfta yapılan o konferans ? Regl bilmem ne falanda filan. Zaten 6. sınıfta fen dersinde öğreniyoruz niye gelip konferans yapıyorsunuz ? İyi hadi konferans yaptığınızda erkeklerin hepsi o ne bu ne diye sorduğunda kızlardan çikolata verdiler bile diyen olmuş. Derece olsa termometre patlardı.
Kısaca okul nefretlik bir yer. Yine de bu iğrenç yerler hayatımızı belirliyor. Bu nedenle dayanmalıyız. Kötü biliyorum ama yapacak bir şey yok. Okulda size laf falan atarlarsa kendinizi ezdirmeyin. Bir kişiliğiniz var ve onu ortaya koyun. Ha bu arada tüm 8.sınıf arkadaşlarıma başarılar. Umarım istediğiniz gibi geçer sınavınız. Sakın stres yapmayın. Başaracağım deyin gerisini düşünmeyin. İyiye odaklanın. Görüşürüz..! 
(Wattpad hikayem bakmak isterseniz ; http://www.wattpad.com/47324389-deadly-magic )


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review