26 Nisan 2014 Cumartesi

Fazla Özgüven Başa Bela.!

Gönderen Unknown zaman: 15:06
Evet yine ben geldim ! Benden başka birini beklemeniz zaten büyük saçmalık olurdu. Neyse umarım iyisinizdir. 8. sınıflar TEOG'ta umarım istedikleri başarıları elde ederler. Sizin sayenizde tatildeyiz kıymetlisiniz değerlisiniz. Bugünün en iyi kısmı dondurma yemem. Diğerleri faso fiso. Demiştim ya size wattpad adlı sitede hikaye yayınlamıştım diye. Bugün onu sildim. Neden mi ? Tabii ki öz güven eksikliği. 

Öz güven eksikliği aldı başını gidiyor. Usain Bolt yetişemez yani. Çoğu kişi de vardır muhtemelen bu eksiklik. Bir çekingenlik falan. Ne kadar umursamaz görünsem de öz güven eksik bende. Fazla egoist olan birinden biraz alsam yeter gibi. Bana göre öz güven ve ego arasında ince bir çizgi var. Öz güven fazla gelirse ego haline geliyor. O zaman işte bambaşka bir hal alıyor sanki. Benim bahsettiğim ego Alex Russo'daki gibi değil. O bende de var zaten. Benim söylediğim tam olarak şu. Gözün kimseyi görmez. Dünyanın merkeziymiş gibi hissedersin kendini. Herkes senin için varmışcasına. Birileri bir şey hakkında konuştuğunda ''kesin benimle ilgilidir'' demektir egoistlik. 

İşte gerekende o çizgide yürümektir zaten. Siz siz olun. Arayı iyi bulun. Asla öz güven eksikliği yaşamayın. Eleştriye açık olun yeter. Bende yeni hikayemde umarım bunu yapabileceğim. Pekala sonra görüşürüz dostlarım! Kendinize iyi bakın! İngilizce sınavım için şanslarınızı eksik etmeyin. xoxo

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Mss. Koala'nın Blogu Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review